Esports de muntanya

CURSES MUNTANYA

393 corredors a la Running Vall d’Aro 2017.

La tercera edició de la Lligueta Running Vall d’Aro va aplegar gairebé 400 participants entre les seves quatre curses, disputades a l’entorn natural de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró: Nocturna de Platja d’Aro (25 agost, 164 participants), Cursa de Castell d’Aro (17 setembre, 78), Lineal del Camí de Ronda (8 octubre, 57) i Marx dels 20 km (22, 94). Roger Gómez i Meritxell Deulofeu van ser els vencedors de la classificació general de la lligueta, establerta amb els punts obtinguts en cadascuna de les curses. Evelí García i Diego Infante i Anna Barbé i Maria Giró van completar els podis.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció