Handbol

La cura passa per Lanzarote

Handbol. El Bordils viatja a les Canàries amb l’obligació de guanyar després de la dolorosa derrota de la setmana passada contra l’Antequera

La ferida que va dei­xar el desen­llaç del par­tit con­tra Los Dólme­nes (25-26) va ser pro­funda. El Bor­dils es va dei­xar remun­tar tres gols en els últims minuts i va fallar un penal a tres segons del final que hau­ria supo­sat l’empat i un punt més en la clas­si­fi­cació. La der­rota, la cin­quena de la tem­po­rada, va ser un cop de pal en tota regla per als homes de Sergi Cata­rain, que s’han de refer el més aviat pos­si­ble si no volen con­ti­nuar enfon­sats en la zona de des­cens directe. “Estàvem tots molt tocats, vam domi­nar el par­tit 55 minuts, però no vam saber deci­dir el par­tit”, explica el tècnic blanc-i-verd.

La ferida con­ti­nua supu­rant i neces­sita que cica­tritzi. Perquè comenci a sutu­rar cal que el Bor­dils torni amb els dos punts de les Canàries, on avui (21 h) es des­plaçarà per dis­pu­tar el par­tit de la vui­tena jor­nada a la pista del Lan­za­rote, que la set­mana pas­sada va acon­se­guir la ter­cera victòria del curs. L’equip canari, un recent ascen­dit a la cate­go­ria que ocupa la dot­zena posició de la clas­si­fi­cació, dis­posa de bones indi­vi­du­a­li­tats, però té una plan­ti­lla curta, tal com explica Cata­rain: “Té dos inter­na­ci­o­nals bie­lo­rus­sos i juga­dors que han jugat a l’Aso­bal. Indi­vi­du­al­ment, la plan­ti­lla és molt bona, però curta. Hem d’inten­tar apro­fi­tar aquesta situ­ació.” Cata asse­gura que els seus juga­dors saben molt bé què els toca fer: “A par­tir de dilluns tot­hom tenia clar que l’únic que podem fer és anar a Lan­za­rote a gua­nyar.”

L’entre­na­dor del Lan­za­rote, el català Jordi Llu­e­lles, des­taca les qua­li­tats del Bor­dils: “És un equip molt llui­ta­dor, que no para mai de llui­tar encara que esti­gui per dar­rere en el mar­ca­dor.”

El Lan­za­rote tindrà la baixa de Pedro Cabrera, recent­ment ope­rat del nas, men­tre que Cata­rain no podrà dis­po­sar de Marc Com­bis, per motius de feina, ni dels lesi­o­nats Gerard Far­re­rons, Xicu Rei­xach i Karl Bogo. Uri Márquez és dubte.

LES REACCIONS

Estàvem molt tocats després de dominar el partit 55 minuts. Tothom sap que només podem anar a Lanzarote a guanyar
El Lanzarote té bones individualitats, però la seva plantilla és curta i ho hem d’aprofitar
Sergi Catarain
ENTRENADOR DEL BORDILS
El Bordils treu molt partit del desordre del rival, de les pèrdues de pilota i de les contres
Jordi Lluelles
ENTRENADOR DEL LANZAROTE
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)