Handbol

Quatre rivals directes en els propers cinc partits

Handbol. Les visites del Bordils a Palma del Río, Villa de Aranda i Covadonga i el partit a casa contra l’Ikasa Madrid podrien marcar el futur dels gironins per bé o per mal

El Bor­dils està a punt de com­ple­tar el pri­mer terç de la lliga i no troba, de moment, la fórmula per man­te­nir la regu­la­ri­tat que neces­si­ta­ria per afron­tar la segona volta amb pos­si­bi­li­tats reals de llui­tar per la per­manència. Amb tot, això acaba de començar i l’equip afron­tarà en les cinc pro­pe­res jor­na­des par­tits abso­lu­ta­ment deci­sius que poden can­viar la dinàmica per­de­dora dels juga­dors de Sergi Cata­rain. Els giro­nins, set­zens i cuers de la lliga, juga­ran con­tra qua­tre dels cinc últims clas­si­fi­cats en les pro­pe­res cinc jor­na­des, és a dir rivals direc­tes con­tra els quals s’hau­ran de sumar punts tant sí com no. Entre­mig visi­tarà Bor­dils, el 2 de desem­bre, el líder de la divisió de plata, l’Alco­ben­das, una altra pedra de toc.

El tour del Bor­dils con­tra els equips que llui­ten, com ells, per fugir de la zona de des­cens començarà dis­sabte vinent a Palma del Río (Còrdova), tretzè amb només qua­tre punts. Després de la visita del líder, l’equip viat­jarà a Villa de Aranda (12è), que està com­ple­tant un pri­mer terç de lliga molt per sota de les seves pos­si­bi­li­tats; rebrà l’Ikasa Madrid, ara mateix penúltim amb un punt més que els giro­nins, i començarà el 2016 amb una visita a Cova­donga, també en posició de des­cens (14è).

El pit­jor balanç

L’equip de Cata­rain és el que té pit­jor diferència de gols a favor i en con­tra (29) i l’únic, jun­ta­ment amb el Cova­donga, que ha enca­de­nat tres der­ro­tes en un cam­pi­o­nat igua­ladíssim en què la reve­lació és l’Agus­ti­nos d’Ala­cant del gironí Natan Suárez, ter­cer a dos punts del líder. L’excen­tral del GEiEG i el Sarrià és el juga­dor que, per edat i ren­di­ment, més impacte està cau­sant aquest curs en la cate­go­ria, ter­cer màxim gole­ja­dor (57 gols) i con­vo­catòria amb la selecció espa­nyola júnior. Sergi Mach (42 gols) es manté en el top 10 dels gole­ja­dors de la lliga.

La prova de la igual­tat extrema d’aquesta tem­po­rada en la cate­go­ria és que l’únic equip que ha gua­nyat tres par­tits seguits en les dar­re­res jor­na­des és el Tor­re­la­vega, botxí dis­sabte del Bor­dils. Entre el líder, l’Alco­ben­das, i el setè clas­si­fi­cat, l’Amenábar, només hi ha qua­tre punts de diferència. Per sota, el Bor­dils té sis equips a cinc o menys punts. El començament no ha estat bo, però hi ha camí de sobres per aixe­car-se i remun­tar.

LES XIFRES

3
partits
ha perdut el Bordils només per un gol: Agustinos, Alsur i Lanzarote.
Propers partits
Palma (13è) - Bordils (16è) J. 10
Bordils (16è) - Alcobendas (1r) J. 11
Aranda (12è) - Bordils (16è) J. 12
Bordils (16è) - Madrid (15è) J. 13
Covadonga (14è) - Bordils (16è) J. 14
42
gols
ha fet fins ara Sergi Mach, desè màxim golejador de la divisió de plata.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)