Handbol

El Bordils B regala un punt quan faltaven 3 segons

Handbol. L’exclusió després d’empatar, amb un parcial de 4-0, un error greu

bordils b 26 st. esteve p. 27

BORDILS B:Ernest Peresson (4), Vílchez, Congost (4), Montero (3), Mallorquí (2), Punsetí, Mach, Artur Peresson, Batlle, Palahí (1), Masó (3), Àlex Molina (1), Creixell (1), Amagat (2), Pau Molina (2) i Bañeras (3).ST. ESTEVE PALAUTORDERA:Gutiérrez, P. Colomé (2), Marín, M. Colomé (2), Armadans, Pau Bosch, Altimira, S. Planas (4), Hernández (4), Guirado (1), J. Planas (7), Zamora, Lluc Bosch (3), German (4) i Volart.PARCIALS:1-2, 3-5, 5-9, 7-11, 9-12, 12-14; 15-17, 18-18, 20-23, 22-24, 22-26 i 26-27.

El Bor­dils B va dei­xar esca­par un punt con­tra el Sant Esteve de Palau­tor­dera de la manera més absurda. Després de fer l’empat a 26, amb la jugada pre­pa­rada en temps mort a 15 segons, un juga­dor blanc-i-verd va tocar un rival quan es dis­po­sava a fer el ser­vei des del mig camp: des­qua­li­fi­cació i penal en con­tra, 26-27. Els locals havien fet un dar­rer esforç amb un par­cial de 4-0 per empa­tar en el dar­rer minut. Però és que la cons­tant va ser anar a remolc, amb 11 exclu­si­ons (9 per al Sant Esteve) i molts errors ofen­sius, amb cons­tants pèrdues i una efec­ti­vi­tat molt baixa. La defensa i la por­te­ria, un cop més, van ser el sal­va­vi­des del Bor­dils B. Fins al cruel desen­llaç.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)