Ciclisme

Cassú acaba segon a la cursa de casa

Ciclisme. La quarta Empordà BTT Extrem, amb 350 participants, va ser per a Josep Betalú i Guylaine Ducol

Josep Betalú i Guy­laine Ducol van ins­criure el seu nom en el pal­marès de la Two­Nav Empordà BTT Extrem, la quarta edició de la qual es va fer dis­sabte i diu­menge amb tres eta­pes. Hi va haver pro­ta­go­nisme de les comar­ques giro­ni­nes perquè Gui­llem Cassú va ser el segon a la gene­ral i el millor jove i Joan Llor­de­lla, ven­ce­dor de les dues pri­me­res edi­ci­ons, va ser el ter­cer.

Les Gavar­res van ser el marc de l’Empordà BTT Extrem, amb 350 par­ti­ci­pants entre totes les moda­li­tats. Josep Betalú (Doc­tore Bike) va ser el més ràpid en l’etapa ini­cial, dis­sabte al matí amb 49 quilòmetres i 1.500 metres de des­ni­vell posi­tiu acu­mu­lat amb par­tida i arri­bada a Mont-ras, com la poste­rior con­tra­re­llotge indi­vi­dual, a la tarda i en ordre de par­tida invers a la clas­si­fi­cació de la pri­mera etapa. Joan Llor­de­lla (Buff-Scott Pro Team) havia estat segon a dos minuts i Pau Egeda (Biking Point), ter­cer a sis. En la crono, Betalú va tor­nara ser el més ràpid a fer els 8 km i 240 m de D+. Joan Llor­de­lla va tor­nar a ser segon i Gui­llem Cassú (Radikal Bikes), ter­cer mal­grat patir una cai­guda.

Vul­pe­llac es va con­ver­tir en el cen­tre neuràlgic de la prova diu­menge, amb una etapa marató de 80 quilòmetres i 2.430 m D+ pel ves­sant oest del massís del pre­li­to­ral. Gui­llem Muñoz (Blu­e­mo­tors), que par­ti­ci­pava en la moda­li­tat West de la prova –s’ins­cri­via només en aquesta ter­cera etapa–, va ser el ven­ce­dor par­cial després de lide­rar la cursa, amb Betalú, fins al quilòmetre 75, quan el líder de la gene­ral va patir una pun­xada que el va fer caure al ter­cer lloc par­cial dar­rere Cassú i Llor­de­lla. En dones, Guy­laine Ducol va impo­sar-se en cadas­cuna de les eta­pes i, al podi de la gene­ral, la van acom­pa­nyar Irene Mar­ti­nez i Anna Segura.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)