Tennis

Sorribes no decep i afronta la final com a favorita

Tennis. La jugadora de Castelló, primera cap de sèrie, jugarà la final d’aquest matí (11.00 h) contra Von Diechmann, la quarta favorita

La jugadora de la Vall d’Uixó Sara Sorribes va classificar-se ahir per a la final del torneig ITF Solgironès de la Bisbal en superar amb autoritat en la semifinal la russa Vitàlia Diatxenko, quarta cap de sèrie, per 6-1 i 6-3. Sorribes, primera favorita, va exhibir un joc amb múltiples recursos i canvis de ritmes i va fer valer la seva llarga experiència a la WTA per accedir a la final, en què buscarà el seu setè títol del circuit ITF, el primer del 2018.

La rival de la tennista de Castelló en la final d’avui, programada a les 11 del matí, serà la jugadora de Liechtenstein Kathinka von Diechmann, tecera cap de sèrie. En la semifinal d’ahir va eliminar la suïssa Jil Tiechman, segona cap de sèrie i una jugadora molt estimada a la Bisbal. La suïssa arrossegava una lesió al dit de la mà dreta i no va poder contrarestar la força dels cops de la seva rival, que es va acabar imposant 6-1 i 6-4.

Per rànquing, la castellonina és la 119a de l’ATP i la seva rival la 192a, Sorribes afronta la final d’avui com a clara candidat a succeir en el palmarès la barcelonina Georgina Garcia. Sorribes, de fet, ha guanyat aquesta mateixa temporada partits del circuit WTA en els tornejos de Doha, Indian Wells, Monterrey, Bogotà, Rabat i Madrid, una trajectòria que li permet ser optimista en el seu objectiu de recuperar ben aviat un lloc entre les cent primeres del món. La temporada passada va arribar a ser la número 79 del món. A més, a Monterrey va guanyar el torneig de dobles fent parella amb Naomi Broady.

En els partits d’ahir van debutar els equips d’aplegapilotes i jutges de línia. Per a la jornada final d’avui s’espera la presència estel·lar de tota una llegenda del tennis europeu, Manolo Orantes, així com la del secretari general de l’Esport, Gerard Figueras, entre moltes altres autoritats.

LA XIFRA

7
tornejos
són els que ha guanyat Sorribes en el circuit ITF des del 2012
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció