Més esport

L’equip espanyol, setè en la final de l’europeu

Gimnàstica artística. La vilanovina Paula Raya ha competit en el salt (13,200) i en les barres asimètriques (12,666)

La selecció espanyola, amb una puntuació de 150,063, ha mantingut la seva posició de la fase classificatòria i ha signat el setè lloc en la final per equips de l’europeu que s’està disputant a Glasgow. El conjunt rus (165,195) ha revalidat el títol i ha imposat la seva hegemonia per davant del combinat francès (161,131), que havia estat el millor en la fase prèvia, i l’holandès (159,563). La gimnasta de Vilanova i la Geltrú Paula Raya ha contribuït en l’equip espanyol amb els seus exercicis de salt (13,200) i barres asimètriques (12,666).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció