Patinatge

Plata per al CP Bescanó

Patinatge artístic. El conjunt gironí ocupa el segon lloc en l’estatal de grups de xou júnior i es classifica per al campionat d’Europa

El CP Bes­canó va aca­bar en la segona posició del cam­pi­o­nat d’Espa­nya de grups xou júnior que es dis­puta a Alcoi i es va clas­si­fi­car per al cam­pi­o­nat d’Europa. El con­junt gironí va reva­li­dar la segona posició de l’any pas­sat i tor­narà a com­pe­tir en l’euro­peu. El seu mun­tatge Nit d’il·lusió va acon­se­guir 82,4 punts, amb una millor nota de 8,7 en la pre­sen­tació. El Bes­canó només va ser superat pel Reus Depor­tiu, que va arri­bar a 85,6 punts, amb dues notes de 9 punts en la pre­sen­tació del seu mun­tatge Guar­di­ans of light. El con­junt reu­senc va acon­se­guir el seu setè títol esta­tal júnior, el sisè con­se­cu­tiu. Va com­ple­tar el podi el CP Tor­dera amb 79,5 punts. Tots tres ani­ran a l’euro­peu d’Itàlia. El CP Celrà va ocu­par la cin­quena posició (72), el CPA Olot va ser sisè (69,2) i el PA Maçanet va aca­bar en la setena plaça (70,3).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)