Handbol

El Bordils celebra la permanència amb un últim partit a casa

Handbol. Els de Sergi Catarain rebran l’Adrianenc (19 h), que necessita un empat per assegurar-se la salvació a Plata

El Bordils tanca avui la temporada de lliga amb la permanència a la butxaca i un últim partit a casa en què podrà celebrar amb la seva afició que disputarà la setena temporada a divisió d’honor de plata, la segona màxima categoria de l’handbol espanyol. L’equip de Sergi Catarain rebrà al Blanc-i-verd (19 h) el Sant Martí Adrianenc.

El Bordils va aconseguir la victòria a la pista del seu rival (26-27) en el partit de la primera volta. L’Adrianenc no es pot permetre una altra derrota avui, ja que es juga la permanència. D’entre els cinc equips que se la juguen és el que millor ho té. En faria prou amb un empat com el Bordils per assegurar-se un any més a Plata.

El Bordils és el desè classificat de la lliga amb 24 punts (10 victòries i 4 empats).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció