Ciclisme

Clàudia Galicia, també

Ciclisme. BTT. L’osonenca del Megamo revalida el títol estatal d’XCO, com Jofre Cullell, amb Txell Figueras segona a la categoria elit

El Megamo ha gua­nyat qua­tre títols esta­tals en l’espe­ci­a­li­tat olímpica des que va crear l’equip UCI. Si Jofre Cullell reva­li­dava el de la cate­go­ria sub-23 dis­sabte a Argue­das, amb el banyolí Josep Duran (BH) segon, ahir era Clàudia Gali­cia la que tor­nava a ser cam­pi­ona esta­tal elit feme­nina, en el seu cas amb Txell Figue­ras (Grupo ADI-Dsni­vell-BMC) segona i Nata­lia Fisc­her (MMR) bronze.

La cursa feme­nina va tenir Rocío del Alba (BH) com a pro­ta­go­nista. Les sub-23 sor­tien dos minuts després que les elit i va tra­ves­sar l’arri­bada més de mig minut abans que Gali­cia, que ho va fer en 1h14.

David Valero (MMR), Car­los Coloma (BH) i Ser­gio Man­te­con (Kross) van for­mar el podi elit i Fran­cesc Guerra (For­nells de la Selva) i Ismael Ven­tura van ser cinquè i sisè.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)