Més esport

Semifinalistes mundials

Rem. L’ampostina Aina Cid, amb Virginia Díaz, i el banyolí Manel Balastegui, al costat de Rodrigo Conde, segons en els quarts de final

Dos remers cata­lans, l’ampos­tina Aina Cid i el banyolí Manel Balas­te­gui, van sege­llar ahir el pas­sa­port per a les semi­fi­nals del mun­dial de rem de Linz-Ottens­heim (Àustria). Cid i la seva com­pa­nya, la basca Vir­gi­nia Díaz, van ser sego­nes en el dos sense timo­ner amb 7:13.08, només supera­des per Nova Zelanda en els quarts, i aca­ro­nen la clas­si­fi­cació olímpica. Hi ha onze pla­ces i estan entre les dotze millors. Avui com­pe­ti­ran en la semi­fi­nals, en què els tres pri­mers de cada una de les rega­tes acce­di­ran a la final A. Balas­te­gui i el gallec Rodrigo Conde van ser segons en el doble escull amb 6:22.84, dar­rere del bot irlandès. Les semi­fi­nals es dis­pu­ta­ran avui i els set pri­mers tin­dran plaça olímpica. Els tor­to­sins Xavi Vela i Pau Vela, que com­pe­tei­xen amb el Bra­sil, van ser cin­quens i no van acce­dir a la final del dos sense timo­ner.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)