Futbol sala

FUTBOL SALA.

Cau en els vuitens per penals

La Penya Esplugues va ser eliminada en els vuitens de final de la copa femenina en el llançament de penals pel Leganés. El conjunt català va fer un gran partit en aquesta eliminatòria a enfrontament únic, i va acabar el temps reglamentari amb un empat a tres gols. Ningú va marcar en la pròrroga i en els penals el Penya Esplugues en va marcar dos i el conjunt madrileny, tres i es va classificar per als quarts. El partit va ser molt disputat i intens, sobretot en la primera meitat. El Leganés es va avançar tres vegades en el marcador i en les tres el Penya Esplugues va empatar. Amb el 3-3 es va arribar al descans. COPA ATP

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció