Tennis

Espanya sobreviu en la copa ATP

Tennis. Tot i la derrota de Nadal contra Goffin, elimina Bèlgica (1-2) i jugarà avui la semifinal davant d’Austràlia

Espa­nya es va saber sobre­po­sar a la der­rota ines­pe­rada del número 1, Rafa Nadal, con­tra David Gof­fin ahir con­tra Bèlgica en els quarts de final de la copa ATP (1-2) i jugarà avui la semi­fi­nal davant l’amfi­tri­ona, la peri­llosa Austràlia de Nicky Kyr­gios i Alex de Minaur. L’altra semi­fi­nal la dis­pu­ta­ran Sèrbia, que ahir va pas­sar fluix davant Canadà (3-0) i Rússia, que ja s’havia clas­si­fi­cat dijous i que té un equip molt potent amb Daniil Med­ve­dev i Karen Khat­xa­nov. Dusan Lajo­vic, que va batre Felix Auger-Ali­as­sime per 6-4 i 6-2 i el número 1 serbi Novak Djoko­vic, que li va remun­tar un set a Denis Sha­po­va­lov –4-6, 6-1 i 7-6 (4)–, van sen­ten­ciar i van con­fir­mar les pre­vi­si­ons davant de la recent fina­lista de la Davis.

El cas­te­llo­nenc Roberto Bau­tista, per la seva banda, no va titu­be­jar en el pri­mer par­tit de la sèrie entre Bèlgica i Espa­nya davant de Kim­mer Cope­jans –6-1 i 6-4– i va avançar la cam­pi­ona de la copa Davis. Però Gof­fin –11è de l’ATP–va donar la cam­pa­nada en superar Nadal –6-4 i 7-6 (3)– i va dei­xar la reso­lució en mans dels juga­dor de dobles. Bèlgica va ali­near San­der Gille i Joran Vli­e­gen, espe­ci­a­lis­tes en la matèria, que van endur-se el pri­mer set, però que no van saber rema­tar la feina. El res­sor­git Nadal va esti­rar del carro sense por, i Pablo Carreño també va estar a l’altura en un par­tit cos­te­rut. L’experiència els va enlai­rar amb un break en l’onzè joc del segon acte con­su­mat en blanc quan Nadal va recla­mar amb raó que la raqueta de Vli­e­gen havia tras­pas­sat la línia ima­ginària del mig de la pista. En el super­tie-break van ser millors: 6-7 (7), 7-5 i 10-7.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)