Handbol

HANDBOL

Eli Cesáreo, amb dues nominacions.

La jugadora del Super Amara Bera Bera Eli Cesáreo (Sant Joan Despí, 1999), subcampiona mundial ambla selecció espanyola, està entre les quatre nominades com a millor pivot i millor defensora del món de la temporada passada, segons el web especialitzat handball-planet.com. El procés de votació s’acabarà el proper 25 de juny.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció