Atletisme

Joshua Cheptegei fa el rècord mundial de 10.000 m amb 26:11.00

Atletisme. L’ugandès ha esmicolat la millor marca de l’etíop Bekele en més de sis segons (26:17.53) de fa quinze anys

El World Record Day de València ha com­plert les expec­ta­ti­ves i l’ugandès Jos­hua Chep­te­gei ha batut el rècord mun­dial dels 10.000 m amb una gran marca de 26:11.00. El campió mun­dial de la distància ha esmi­co­lat l’ante­rior plus­marca de 26:17.53 que tenia des de fa quinze anys l’etíop Kene­nissa Bekele. L’ugandès s’ha que­dat sense lle­bres a par­tit de la mei­tat de la cursa però ha demos­trat que és el millor fon­dista actual i ha man­tin­gut el ritme. Jos­hua Chep­te­gei també va fer el rècord mun­dial de 5.000 m a Mònaco fa unes set­ma­nes (12:35.36).

En la cursa feme­nina dels 5.000 m l’etíop Lete­sen­bet Gidey també ha batut el rècord mun­dial amb una marca de 14:06.62, superant l’ante­rior marca de 14:11.15 de la seva com­pa­tri­ota Tiru­nesh Dibaba de l’any 2008. La banyo­lina Est­her Guer­rero ha sigut la pri­mera lle­bre.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.