Handbol

El Bordils torna a topar amb Jordi González (30-31)

Handbol.

El Bor­dils ha encai­xat la cin­quena der­rota seguida a la lliga i segueix sense gua­nyar. Aquest cop con­tra el Barça B en què Jordi González ha tor­nat a dese­qui­li­brar la balança amb les seves atu­ra­des con­tra l’equip de tota la seva vida, con­tra el qual s’enfron­tava per pri­mer cop al Blanc i Verd.

Palahí des del seu camp, amb Jordi a la ban­queta per la infe­ri­o­ri­tat blau­grana, feia el 4-2 i Tomàs Bañeras l’11-8 que donava un pri­mer avan­tatge de tres als locals. Pep Rei­xach i Adrià Bat­lle l’enfi­la­ven a cinc (15-10) en infe­ri­o­ri­tat però una nova exclusió de Fer­ran Pou per­me­tia el Barça B mar­xar al des­cans a tres (17-14) i posar-se a un a la represa (17-16).

Mont­ser­rat al 42’ posava els visi­tant per davant (24-25) en una jugada en què Pep Rei­xach era exclòs i després de veure’s dos avall Prat i el propi Rei­xach empa­ta­ven a 30 a 6:12 per aca­bar. Jordi li ha tret a Bañeras l’empat a 31 amb el cap i, amb 31 segons després de temps mort de Pau Cam­pos, Jordi li ha parat els dos xuts a Palahí.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)