Esports de muntanya

Sergi Mingote, a mésde 6.500 m en l’ascensió al K2: “Estem sols en el C2”

Muntanya.

La K2 Winter Expedition 2021, en què el vallesà Sergi Mingote i el xilè Juan Pablo Mohr colideraren un grup de més de 50 alpinistes de 13 països diferents per pujar a la segona muntanya més alta de la Terra (8.611 m) a l’hivern, una fita que no s’ha fet mai, es troba a 6.556 m amb els dos alpinistes sols.

“El fred et paralitza el cervell” diu l’alpinista de Parets del Vallès, que explica que la resta de l’expedició és al C1 i que ell i Mohr es troben cansats però contents de poder estar en un lloc tant increïble i en el què el fred i el vent fa que la temperatura sigui de -48 graus.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció