Handbol

Jaume Fort convida “tothom a la festa de l’handbol català”

Avui s’ha presentat la Supercopa de Catalunya que es disputarà el 7 de setembre a Granollers. L’equip amfitrió jugarà la final femenina contra el Sant Quirze i la masculina contra el Barça

El pre­si­dent de la Fede­ració Cata­lana d’Hand­bol Jaume Fort ha con­vi­dat “tot­hom a la gran festa de l’hand­bol” durant la pre­sen­tació de la Super­copa de Cata­lu­nya, que es dis­pu­tarà el dimarts 7 de setem­bre a Gra­no­llers, amb l’equip amfi­trió en les dues finals en joc, la feme­nina con­tra el Sant Quirze (18.30 h) i la mas­cu­lina con­tra el Barça (20.45 h). Durant l’acte, que s’ha cele­brat a l’Ajun­ta­ment de Gra­no­llers, Fort ha des­ta­cat la par­ti­ci­pació del Sant Quirze, que aquest curs com­pe­tirà per pri­mer cop a la divisió d’honor feme­nina, més enllà del clàssic par­tit de màxim nivell entre gra­no­lle­rins i blau­gra­nes. Per prudència sanitària, la com­pe­tició manté el mateix for­mat del curs pas­sat sense semi­fi­nals i amb finals direc­tes, i amb un afo­ra­ment del 33% de la capa­ci­tat del Palau d’Esports de Gra­no­llers.

L’alcalde de la ciu­tat Josep Mayo­ral ha donat la ben­vin­guda als equips par­ti­ci­pants i ha res­sal­tat la “història de la super­copa i els molts motius per estar con­tents” com la presència dels meda­llis­tes olímpics Anto­nio García i Gon­zalo Pérez de Var­gas, com a capi­tans del Fraikin BM Gra­no­llers i el Barça. També han estat a l’acte les capi­ta­nes del KH-7 BM Gra­no­llers Ona Vegué i del Sant Quirze Clara Moli­ner. Durant la pre­sen­tació també ha inter­vin­gut el pre­si­dent del BM Gra­no­llers Josep Puja­das, que ha des­ta­cat la capa­ci­tat orga­nit­za­tiva del club amb la intensa acti­vi­tat al Palau d’Esports i el mun­dial d’hand­bol femení, de l’1 al 19 de desem­bre, a l’horitzó.

Pri­mers par­tits ofi­ci­als

Abans de la super­copa de Cata­lu­nya, tant el Gra­no­llers com el Barça tin­dran els pri­mers par­tits ofi­ci­als de la tem­po­rada. L’equip d’Anto­nio Rama té el doble enfron­ta­ment amb el Pro­let 62 de Macedònia del Nord, cor­res­po­nent a la pri­mera eli­mi­natòria de la lliga euro­pea EHF i que dis­pu­tarà tots dos a casa, diven­dres 3 de setem­bre (19 h) l’anada i dis­sabte 4 (17.30 h) la tor­nada. Al seu torn, el Barça juga dis­sabte la Super­copa d’Espa­nya con­tra l’Ade­mar de Lleó a Tor­re­la­vega (21.30 h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)