Athletic Affair aposta per reforçar la marca Girona en el món de l’esport
Els ponents de l’edició zero han estat l’exciclista professional Christian Meier, el corredor Pau Capell i Isabel Sánchez-Arán
Athletic Affair crea el primer think tank esportiu a Girona amb la voluntat d’ajudar a convertir la ciutat en un hub de referencia dels esports a l’aire lliure. L’empresa, dedicada al màrqueting esportiu i creada per Jordi Pujol, anteriorment Director General del Bàsquet Girona i gerent del CT Girona, i Xavier Güell, emprenedor en l’àmbit digital i esportiu, ha llançat el projecte per generar una xarxa de coneixement tant a la ciutat com en l’àmbit digital. El projecte neix amb la vocació de tenir impacte a nivell internacional amb Girona com a centre d’operacions.
Els creadors aposten per ajuntar esportistes, marques i empreses de referencia al món esportiu per compartir idees, debats i ser una font de generació d’emprenedoria i contingut que aporti beneficis d’innovació i coneixement al sector.
En aquesta edició zero els ponents han estat: Pau Capell (guanyador UTMB), Christan Meier (exciclista professional) i Isabel Sánchez-Arán(apnea esportivaprofessional). Entre els assistents hi han participants representants de marques com Buff, Komoot, Suunto, Chance, Pelotan o Salomon.
Les jornades una periodicitat mensual i es portaran a terme en diferents formats depenent de la temàtica i del ponent. Les comunicacions dels propers esdeveniments oberts al públic es faran a al seu web (www.athleticaffair.co) i a les xarxes socials @athleticaffair.