Handbol

La plata torna a Sarrià de Ter

Handbol. L’equip de Josep Espar rep l’Alacant (20 h), un dels candidats a l’ascens, que enllaça quatre partits sense perdre, més d’un mes després de l’últim partit de lliga al pavelló de la UES

El Sarrià torna a jugar un par­tit de lliga a casa (20 h), més d’un mes després de sumar-hi el pri­mer i fins ara únic tri­omf del curs –28-21 con­tra l’Esplu­gues–. Ho fa després de dues der­ro­tes en dos par­tits a fora i d’una set­mana d’atu­rada per les selec­ci­ons. “Ens ha anat bé per aga­far més con­sistència. Ens falta molt, però crec que podem treure més ren­di­ment al que estem fent”, diu Josep Espar en la prèvia del duel con­tra l’Ala­cant, cinquè i que enllaça qua­tre jor­na­des sense per­dre.

“Quan ets a baix, tots els tens a dalt”, diu el tècnic, que es resigna: “És la rea­li­tat.” El Sarrià visita la set­mana que ve el Barça B i Espar con­fia que l’equip no perdi tan­tes pilo­tes que faci­li­tin la tasca als rivals.

“El seu nivell és més alt, tenen juga­dors con­so­li­dats i una estruc­tura pro­fes­si­o­nal que els fa jugar per pujar i nosal­tres ho fem per no bai­xar”, exem­pli­fica l’entre­na­dor, que havia fit­xat Dídac Villar, cer­vell de l’Ala­cant, per al Sarrià fa deu anys abans que el cen­tral de For­nells de la Selva iniciés la seva car­rera pro­fes­si­o­nal. “És molt bo, intel·ligent a la pista i amb recur­sos. I ara experiència”, diu Espar, que cele­bra tor­nar a jugar a casa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.