Handbol

Mals temps per als taurons

Handbol. Un positiu per Covid-19 fa que s’hagi d’ajornar el Sarrià - Màlaga (20 h), que era el primer dels quatre partits de sanció al club

El Sarrià - Màlaga d’aquest ves­pre (20 h) no es jugarà per un posi­tiu detec­tat en la plan­ti­lla sar­ri­a­nenca. La impos­si­bi­li­tat de tenir els resul­tats dels tests que des­car­tes­sin més casos abans del par­tit va fer que el duel s’hagués d’ajor­nar per a una altra data. L’Eivissa - Ciu­dad Real –l’equip sar­ri­a­nenc havia d’anar a la Manxa dis­sabte que ve– tam­poc es juga.

Aquest era el pri­mer dels qua­tre par­tits a porta tan­cada per la sanció pels inci­dents en el par­tit del dia 13 a casa con­tra l’Ala­cant. Josep Balles­ter i Gui­llem Lozano van ser san­ci­o­nats amb tres par­tits –ja n’han com­plert un, el Barça B - Sarrià de diu­menge pas­sat–. L’Ala­cant té san­ci­o­nats tres juga­dors i el tècnic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)