Rugbi

A punt per tornar

Rugbi. Francesc Pulido i Pol Fonts (Diables) volaran dilluns cap a Europa si l’última PCR que es fan a Sud-àfrica dona negatiu avui

Fran­cesc Pulido i Pol Fonts, els dos juga­dors dels Dia­bles que estan pas­sant una qua­ran­tena a Blo­em­fon­tein (Sud-àfrica), podran volar dilluns cap a Europa si el resul­tat de la nova PCR que han de pas­sar avui dona nega­tiu.

Pulido (1997, Por­que­res) ha par­lat de la situ­ació que viuen en espera del desit­jat retorn després que l’equip bar­ce­loní jugués els seus dos pri­mers par­tits con­tra els Toyota Che­et­has el 16 de novem­bre i con­tra la selecció de Kenya el dia 25. “Quan ens van infor­mar que havíem donat posi­tiu després del segon par­tit ens pensàvem que era una broma. Ens havíem fet una PCR abans de sor­tir de Bar­ce­lona i un test d’antígens abans del par­tit que va donar nega­tiu. Ima­gina la nos­tra sor­presa”, asse­nyala el juga­dor, que admet que encara ningú els ha con­fir­mat si la vari­ant que van tro­bar va ser l’òmicron, tot i que és poc pro­ba­ble, ja que no està estesa en aquesta zona. Pulido admet que ho està vivint tot ple­gat com una “aven­tura”, però que entén que hi hagi gent a casa que pateixi per la seva situ­ació: “Estem ben ate­sos i no hem de patir per res.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.