Hoquei sobre gel

El Puigcerdà segueix líder amb el triomf a Majadahonda (3-4)

Derrota del conjunt femení en el primer partit de la semifinal pel títol

El Puig­cerdà arri­barà líder a la dar­rera jor­nada de lliga, en què visita el Jaca, l’altre aspi­rant a aca­bar pri­mer, gràcies a la victòria con­tra el Maja­da­hona 3-4. Nacho Gra­nell i Ignat Zemc­henko van cap­gi­rar el mar­ca­dor en un sol minut a la segona part (1-2) i León Tona en supe­ri­o­ri­tat situ­ava l’1-3 amb què s’arri­bava a la ter­cera part. Pol Costa al minut següent del 2-3 local encar­ri­lava el tri­omf, que per­met els cer­dans afron­tar la dar­rera jor­nada amb 2 punts d’avan­tatge res­pecte el segon.

L’equip femení va per­dre con­tra el Maja­da­honda 1-2 el pri­mer par­tit de la semi­fi­nal del play-off, con­tra les actu­als cam­pi­o­nes. La sèrie al millor de tres es tanca el cap de set­mana que ve amb el segon par­tit i, si cal, el ter­cer. En l’altra semi­fi­nal el Txuri Urdin s’enduia la victòria de Val­de­moro.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)