Futbol sala

El Barça venç el Cartagena (3-1) i jugarà les semifinals de copa contra l’Inter

El Barça ha sabut arro­man­gar-se per com­plir els pronòstics i ha der­ro­tat el Jim­bee Car­ta­gena per 3-1 en el segon par­tit dels quarts de final de la copa. L’equip de Jesús Velasco ha resolt un par­tit tra­vat amb els gols de Ber­nat Povill, Jesús Lozano i Coelho en la segona part i s’enfron­tarà dis­sabte a l’Inter (17 h). El con­junt madri­leny, el vigent campió –va vèncer per 6-1 el Barça en la final–, ha superat el Palma per 5-4 en un par­tit que domi­nava per 5-1 a la mitja part i se li ha com­pli­cat al final. Els gols de l’Inter els han fet el català Pol Pac­heco (2), Ceci­lio (2) i Sal­dise. Els gole­ja­dors de l’equip balear han estat Nunes (2), Gor­di­llo i Cai­nan, que va posar emoció mar­cant el 5-4 a dos minuts del final.

Les defen­ses i també els por­ters, tots dos inter­na­ci­o­nals –Dídac (Barça) i Chemi (Car­ta­gena)–, han gua­nyat la par­tida en una pri­mera part sense gols. La pressió alta dels mur­ci­ans ha difi­cul­tat d’entrada la cons­trucció blau­grana. A poc a poc, l’equip de Jesús Velasco ha aga­fat con­fi­an­ces i ha avi­sat en trets exte­ri­ors de Lozano, Dyego i Povill. El Car­ta­gena també ha tin­gut un parell d’opor­tu­ni­tats exte­ri­ors que Dídac ha resolt amb mes­tria.

El Barça ha aug­men­tat la velo­ci­tat en el segon temps perquè el con­junt del tècnic bra­si­ler Duda, estava massa còmode a pesar d’afron­tar el par­tit amb mol­tes bai­xes sen­si­bles i el pano­rama ha can­viat. Els àrbi­tres li han per­do­nat l’expulsió a Mat­heus en una acció amb el bra­si­ler Fer­nando Dras­ler, que fins fa poques set­ma­nes dis­pu­tava la lliga russa. En el minut 28’, el juga­dor d’Olesa de Mont­ser­rat Ber­nat Povill, viu, ha obert la llauna rema­tant dins de l’àrea una pas­sada de Pito a la sor­tida d’un córner (1-0). Coelho, amb un toc sub­til després d’un ser­vei de Dyego, ha esta­ve­llat la pilota al pal en els millors moments blau­grana.

A 6 minuts del final, Dídac, espec­ta­cu­lar, ha sal­vat els mobles amb el peu en un xut ras enve­ri­nat de Mellado. El par­tit ha girat defi­ni­ti­va­ment del cos­tat del Barça en un con­tra­a­tac en el 35’. Pito ha mar­xat espe­ri­tat i ha fet la seva segona assistència. Lozano no ha per­do­nat (2-0). Mari­no­vic ha avi­sat de nou amb un xut al pal. Res no estava deci­dit. El Car­ta­gena ha apos­tat per l’atac de cinc a qua­tre minuts del final. El Barça s’ha defen­sat amb paciència i ha tre­nat una gran jugada coro­nada per Coelho (3-0 en el 39’), que ha sen­ten­ciat. Motta ha fet el gol de l’honor (3-1).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.