Futbol sala

El Barça venç a Valdepeñas amb un gran esperit defensiu (0-1) i encarrila la semifinal

El Barça ha guanyat avui al municipal Virgen de la Cabeza contra el Viña Albali Valdepeñas per 0-1 amb un gol de Pito (5’) en el primer partit de l’eliminatòria de semifinals de la primera divisió. Sense excel·lir en atac com en altres ocasions, el conjunt de Jesús Velasco ha tingut moltes més oportunitats que el rival i al darrera ha estat senzillament impecable. El duel s’ha disputat amb una calor asfixiant, amb més de 30 graus al pavelló i tots dos tècnics han apostat per fer rotacions curtes. El partit de tornada es jugarà dissabte al Palau Blaugrana (13 h).

Pito ha avançat el Barça en una acció d’estratègia a la sortida d’un córner molt ben servit per Adolfo (0-1 en el minut 5). El Barça ha tingut més oportunitat que el seu rival, que no ha pogut entrar fins a la cuina i ha hagut de fer tirs exteriors, amb Rafa Rato com a jugador més perillós. Ferrão (17’) ha estat a punt de fer el segon penalitzant una pèrdua local. Matheus (28’) ha fallat el 0-2 sol davant d’Edu en un contraatac que hauria d’haver estat letal perquè tenia Ferrão sol al segon pal. El Barça ha seguit ferm en defensa i generant ocasions, tot i que el porter local Edu ha completat un gran partit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció