Waterpolo

Els campions de les divisions d’honor masculina i femenina debuten a casa en la propera lliga

S’ha fet el sorteig del calendari i l’Atlètic Barceloneta rep el Catalunya i l’Astralpool Sabadell el Boadilla

Els cam­pi­ons de les lli­gues de la divisió d’honor mas­cu­lina i feme­nina debu­ta­ran en la seva pis­cina després del sor­teig del calen­dari de la com­pe­tició que s’ha fet avui. L’Atlètic Bar­ce­lo­neta jugarà en la pri­mera jor­nada que es dis­pu­tarà el 15 d’octu­bre con­tra el CN Cata­lu­nya, men­tre que en la com­pe­tició feme­nina l’Astral­pool Saba­dell rebrà el CD Natación Boa­di­lla el 22 d’octu­bre.

La resta de la pri­mera jor­nada de la lliga mas­cu­lina serà: CN Bar­ce­lona-Real Canoe; Astral­pool Saba­dell-CN Rubí; CE Medi­ter­rani-Echeyde Santa Cruz; CN Caba­lla Ciu­dad de Ceuta-Qua­dis Mataró; CN Ter­rassa-CN Sant Andreu. En la divisió d’honor feme­nina com­ple­ta­ran la pri­mera jor­nada: stm Mataró-Atlètic Bar­ce­lo­neta; CN Ter­rassa-CN Sant Feliu; CN Sant Andreu-Sara­gossa; Echeyde Santa Cruz-CN Cata­lu­nya i CE Medi­ter­rani-CN Rubí.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.