Futbol sala

Derbi primerenc de lliga entre l’Industrias i el Barça el 10 de setembre

El derbi català entre l’Industrias Santa Coloma i el Barça, que defensa el títol, s’escenificarà en la primera jornada de la lliga de primera divisió el 10 de setembre. Serà el primer enfrontament entre els tècnics Jesús Velasco i Xavi Closas, que fins aquesta temporada era l’entrenador del Barça B. El duel de la segona volta al Palau es jugarà en la setzena jornada el 14 de gener.

En la segona, el conjunt blaugrana rebrà el Còrdova i els colomencs jugaran a la pista del Jaén. La lliga regular s’acabarà el 20 de maig. El Barça-Movistar Inter es jugarà en la jornada 15a el 20 de desembre. Abans, en la cinquena jornada –22 d’octubre– el Barça haurà visitat el Pozo en un altre dels duels clàssics de la competició. Al novembre, en la desena jornada, es reeditarà el Palma-Barça, la repetició de la final en l’escenari, el pavelló de Son Moix, on els blaugrana van aixecar el títol.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció