Natació

Jessica Vall acaba vuitena en la seva cinquena final seguida de 200 m braça en un europeu

El romanès Popovici guanya els 200 m lliure amb un nou rècord mundial júnior

Jes­sica Vall (CN Sant Andreu) ha ocu­pat la vui­tena posició en la final dels 200 m braça de l’euro­peu de Roma. La bar­ce­lo­nina ha fet un temps de 2:27.19 en la cin­quena final d’un cam­pi­o­nat d’Europa de manera con­se­cu­tiva que dis­puta de la seva prova pre­fe­rida. Jes­sica Vall no ha pogut llui­tar per les meda­lles en una distància on va ser dues vega­des sub­cam­pi­ona euro­pea i en una altre va aca­bar ter­cera. El títol l’ha gua­nyat la favo­rita, la suïssa Lisa Mamie amb 2:23.27, remun­tant i superant ajus­ta­da­ment la ita­li­ana Mar­tina Car­raro (2:23.64).

En aca­bar la final la bar­ce­lo­nina ha mani­fes­tat: “Estic molt con­tenta, pot­ser és la final que he gau­dit més, he sor­tit amb mol­tes ganes, pot­ser la marca no ho reflec­teix, però crec que el que m’enduc és més que la posició i la marca. Ha sigut un any molt dur i l’objec­tiu era recu­pe­rar les ganes de com­pe­tir i les ganes d’entre­nar i crec que està sor­gint efecte”.

La sen­sació del cam­pi­o­nat, el jove romanès David Popo­vici, ha domi­nat com­ple­ta­ment els 200 m lliure i s’ha impo­sat amb una marca d’1:42.97, nou rècord mun­dial júnior. El segon el suís Anto­nio Djako­vic ha arri­bat a més de dos segons i mig (1:45.60).

En la pri­mera final de la jor­nada la sueca Louise Hans­son ha gua­nyat el títol dels 100 m papa­llona amb 56.66 al superar en una ajus­tada arri­bada la fran­cesa Marie Wat­tel que ha fet 56.80.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.