Natació

Carles Coll acaba vuitè en la final dels 100 m estils del mundial de piscina curta

Mario Mollà és sisè en el relleu 4x200 m lliure amb l’equip estatal

Car­les Coll ha fina­lit­zat en la vui­tena posició de la final dels 100 m estils del mun­dial de pis­cina curta que s’està dis­pu­tant a Mel­bourne (Austràlia). El tar­ra­goní del CN saba­dell ha ocu­pat la vui­tena plaça amb un temps de 52.36 i no ha pogut superar el regis­tre amb el que es va clas­si­fi­car per la final en la jor­nada d’ahir de 51.97. El títol mun­dial ha estat per l’italià Tho­mas Cec­con amb 50.97, que ha estat acom­pa­nyat en el podi per dos cana­dencs, Javier Ace­vedo (51.05) i Fin­lay Knox (51.10).

Car­les Coll va ser baixa en les eli­mi­natòries dels 200 m braçat per decisió tècnica, per estar més des­can­sat per la final.

Mario Mollà ha for­mat part de l’equip esta­tal que ha fina­lit­zat en la sisena plaça en el relleu 4x200 m lliure. El ter­ras­senc del CN Ter­rassa, el mallorquí del CN Saba­dell Ser­gio de Celis,, l’ara­gonès Luis Domínguez (El Oli­var) i el mallorquí Hugo González (Real Canoe) han fet un temps de 6:53.13, que és un nou rècord d’Espa­nya, superant el que havien acon­se­guit en les eli­mi­natòries de 6:56.79, i que havia superat l’ante­rior que datava de l’any 2009 (7:03.75). El títol ha estat pels Estats Units amb un nou rècord mun­dial de 6:44.12 que ha superat la marca de Bra­sil del 2018 de 6:46.81.

En aquesta jor­nada del mun­dial s’han batut dos rècords del món més de pis­cina curta. La cana­denca Mar­ga­ret Mac­neil ha fet 25.25 en els 50 m esquena superant els 25.27 que ella mateixa tenia des del 2021. França ha batut el rècord mun­dial dels 4x50 m lliure mixt amb 1:27.33, i ha superat els 1:27.89 dels Estats Units del 2018.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)