Futbol sala

El Barça suma la quarta victòria seguida i acabarà la primera volta com a líder

Els blaugrana derroten per 3-6 el Manzanares

El Barça ha sumat la quarta victòria con­se­cu­tiva al vèncer a la pista del Man­za­na­res per 3-6, i a una jor­nada del final de la pri­mera volta s’ha asse­gu­rat aca­bar pri­mer i ser el pri­mer cap de sèrie en la copa d’Espa­nya. Els blau­grana han tri­gat en entrar en el par­tit i el con­junt cas­tellà-man­xec ho ha apro­fi­tat per avançar-se en el mar­ca­dor en el minut 4. Dyego ha empa­tat qua­tre minuts després (1-1), però el Barça seguia sense estar còmoda a la pista. El Man­za­na­res han dis­po­sat de millor oca­si­ons i ha enviat dues vega­des la pilota al pal. En els dar­rers minuts els blau­grana han millo­rat el seu joc, han creat oca­si­ons, han fet un pal i han pogut avançar-se, però s’ha arri­bat al des­cans amb l’empat.

En la segona mei­tat el Barça ha sor­tit a sen­ten­ciar el par­tit i Adolfo i Lozano han situat l’1-3 en el mar­ca­dor en cinc minuts. El Man­za­na­res ha con­ti­nuat llui­tant i en juga­des d’estratègia ha mar­cat dos gols, però Ser­gio González també ha ano­tat i a sis minuts del final hi havia un ajus­tat 3-4 en el mar­ca­dor. Els blau­grana han sen­ten­ciat a por­te­ria buida amb gols d’Adolfo i Antoñito en pròpia por­te­ria a dos minuts del final, 2-6.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.