Atletisme

Alta velocitat a Sabadell

Atletisme. Bernat Canet en 60 m (6.74) i Xènia Benach en 60 m tanques (8.15) rebaixen els rècords del campionat català en pista coberta i Jaël Bestué també iguala el de l’esprint (7.37)

La sessió mati­nal del cam­pi­o­nat de Cata­lu­nya en pista coberta a Saba­dell va tenir un desen­llaç frenètic. Ber­nat Canet (Cor­nellà Atlètic), amb una gran posada en acció, va haver de rebai­xar el rècord de la com­pe­tició (6.74) per sege­llar el seu ter­cer or en els 60 m i resis­tir la pro­gressió final de Pol Reta­mal (FC Bar­ce­lona), segon a una sola centèsima (6.75). Abans, Jaël Bestué (FC Bar­ce­lona) havia impo­sat la seva llei en l’esprint femení, igua­lant la seva millor marca en la com­pe­tició (7.37). També va sac­se­jar la taula de millors mar­ques la vila­fran­quina Xènia Benach (València TiM), que va enllaçar la seva quarta corona en els 60 m tan­ques. Tot i no des­pren­dre’s de les malles, Benach va acre­di­tar 8.15 en les semi­fi­nals i 8.20 en la final, en tots dos casos per sota dels 8.23 mar­cats com a millor regis­tre del cam­pi­o­nat.

En la sessió de tarda, el més vistós va ser la victòria del reu­senc Abdes­sa­mad Ouk­hel­fen per davant d’Adam Maijó, amb dos regis­tres infe­ri­ors als 7:54 en els 3.000 m (7:53.68 i 7:53.88). La mala notícia va ser la lesió de Ber­nat Erta en els 200 m i la baixa per pre­caució de Jaime Guerra en llar­gada.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)