Waterpolo

Tercera final de copa consecutiva entre l’Astralpool Sabadell i l’Assolim Mataró

Les mataronines defensaran el títol després de derrotar per 14-7 el CN Terrassa, l’amfitrió

L’Astral­pool Saba­dell i l’Asso­lim Mataró dis­pu­ta­ran avui la final de la copa feme­nina (14 h Esports 3 i Tele­de­porte) que s’està dis­pu­tant a Ter­rassa. Serà la ter­cera final con­se­cu­tiva en que s’enfron­ta­ran els dos equips, amb victòria per les saba­de­llen­ques en la del 2021 i en la de l’any pas­sat per les mata­ro­ni­nes que defen­sen el títol. El Saba­dell ha der­ro­tat el CE Medi­ter­rani per 16-9 (8-3, 4-2, 4-0 i 0-4) i el Mataró s’ha impo­sat al CN Ter­rassa, l’amfi­trió, per 14-7 (4-1, 5-2, 3-0 i 2-4).

Des d’una bona defensa

El con­junt mata­roní s’ha anat impo­sant poc a poc al CN Ter­rassa, amb una sòlida defensa i encert en atac. Després del 4-1 en el pri­mer quart, s’ha arri­bat al des­cans amb un clar 9-3. Els gols de les mata­ro­ni­nes han estat molt repar­tits i només una juga­dora no ha mar­cat. En el ter­cer període el Mataró ha ampliat la seva avan­tatge (12-3) i en el dar­rer ha donat des­cans a algu­nes juga­do­res. Les ega­ren­ques s’han apro­pat una mica en el mar­ca­dor. Pel Mataró Han mar­cat Van de Kra­ats (4), Cam­bray (2), Keszt­helyi-Nagy, Seve­nich, Nogué, Gual, Avegno, Ber­tran, Anni Espar, Cla­ve­ria. Pel Ter­rassa han ano­tat Camus (2), Bos­veld (2), Peña (2) i Can­tero.

Sen­ten­cia en el pri­mer quart

Després d’un inici ajus­tat amb inter­canvi de gols (3-3), el Saba­dell ha ano­tat 7 gols de manera con­se­cu­tiva i s’ha situat amb un 10-3 en els pri­mers minuts del segon quart. El Medi­ter­rani ha estat total­ment superat, i s’ha arri­bat al des­cans amb un clar 12-5.

El Saba­dell no ha bai­xat el seu ritme en la segona mei­tat men­tre que l’equip del barri de Sants no ha tro­bat la manera d’atu­rar l’encert en atac del seu rival, i també s’ha que­dat sense ano­tar en aquest ter­cer període. En el quart si que ho ha fet i ha ajus­tat una mica el mar­ca­dor, davant un con­junt vallesà que ha fet molts can­vis per donar des­cans a juga­do­res impor­tants.

Pel Saba­dell han mar­cat Bea Ortíz (4), Maica Gar­cia (3), Van der Sloot (2), Stef­fens (2), Forca (2), Ruiz, Mati Ortiz i Pérez. Les gole­ja­do­res del Medi­ter­rani han sigut Liz­zotte (2) Espar (2), Crespi (2), Cre­vier, Prats i Moreno.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)