Handbol

El Granollers, a remolc del Logronyo (29-32)

L’equip vallesà encaixa la quarta derrota de la temporada en la lliga Asobal

El Fraikin BM Granollers ha encaixat contra el Logronyo la Rioja (29-32) la quarta derrota de la temporada, tot i que manté la segona plaça de la lliga Asobal. El màxim golejador de l’equip vallesà ha estat Antonio Garcia, amb sis dianes.

La primera meitat ha estat de total domini visitant. Erràtic i amb molts problemes per superar la defensa tancada del rival, el Granollers sempre ha anat a remolc. Ni la vermella directa a Ismael El Korchi per una acció davant Antonio García, ni el temps mort demanat per Antonio Rama han servit per canviar el guió del primer temps. El Logronyo s’ha situat amb 4 gols de renda (14-18) en el tram final, però dos gols de Torriani, a porteria buida, i de Gurri han tancat la primera meitat amb un parcial més ajustat (16-18).

En la segona meitat, el Granollers no ha estat capaç de redreçar el rumb. Rama no ha trobat la tecla per tombar el domini del Logronyo, que amb David Cadarso (10 gols) i l’exblaugrana Juan Palomino (7) com a principals referents, ha controlat la situació amb diferències que han oscil·lat entre els dos i els quatre gols.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció