Waterpolo

L’Astralpool Sabadell s’estrena a la piscina de l’Steaua de Bucarest (8-11)

L’Astral­pool Saba­dell ha sumat amb auto­ri­tat a la pis­cina de l’Ste­aua de Buca­rest per 8-11 (2-2, 1.-3, 3-4 i 2-2) el seu pri­mer tri­omf en la Cham­pi­ons en la segona jor­nada del grup A. L’equip de Quim Colet ha començat dubi­ta­tiu i amb bada­des defen­si­ves. Els roma­ne­sos ho han apro­fi­tat i s’han avançat tres cops (1-0, 2-1 i 3-2). El jove Josep Bonet, però, caçant un rebuig del por­ter, ha situat per davant per pri­mer cop els valle­sans (3-4), que han cla­vat un par­cial de 0-4 entre el segon quart i l’inici del ter­cer que ha començat a sen­ten­ciar el par­tit. Alberto Bar­roso (4 gols) i Kons­tant­sin Averca (3) han estat els màxims gole­ja­dors del Saba­dell, que en la pri­mera jor­nada havia sumat un punt con­tra el Bres­cia després de per­dre en els penals. L’equip romanès havia cedit con­tra el Novi Beo­grad per 19-7 en el pri­mer par­tit. El con­junt balcànic visita avui diven­dres el Bres­cia (20.30h).

El Zodiac Atlètic Bar­ce­lo­neta, per la seva banda, jugarà demà dis­sabte la segona jor­nada a la pis­cina del Vou­li­ag­meni grec e el grup D (18 h) després d’haver vençut per 16-6 l’Span­dau Ber­lin en el pri­mer par­tit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.