Futbol sala

L’Industrias es queda a mig camí a Palma (4-3)

Els colomencs es refan d’un inici complicat, però acaben cedint i no poden evitar la segona desfeta consecutiva a la pista del campió intercontinental

L’Indus­trias Santa Coloma visi­tava Palma amb la intenció de refer-se de la dolo­rosa des­feta a Jaén (6-1) que el va dei­xar fora de la copa. Això sí, l’equip de Xavi Clo­sas era molt cons­ci­ent del repte que tenia al davant, i és que el con­junt balear, vigent campió d’Europa, està de cele­bració després d’aixe­car fa dues set­ma­nes la Copa Inter­con­ti­nen­tal, que l’acre­dita com el millor equip del món.

L’ambi­ent fes­tiu es va fer notar des d’un prin­cipi a Son Moix, i el doblet de Mos­lem, sumat al gol de Rivi­llos, per­me­tia als locals gua­nyar per 3-0 als sis minuts de par­tit. El temps mort dema­nat pel tècnic visi­tant ha permès tallar l’hemorràgia d’un equip colo­menc ini­ci­al­ment superat, però que ha anat crei­xent amb el pas dels minuts. Els cata­lans també han enviat dues pilo­tes a la fusta al pri­mer temps. La pri­mera ha estat de Car­dona i la segona, de Kha­lid.

Un potent xut de Ver­dejo, molt par­ti­ci­pa­tiu, ha permès a l’Indus­trias reta­llar distàncies, i quan man­ca­ven 12 segons per arri­bar al des­cans, Tolrà ha apro­fi­tat una gran pilota fil­trada per Nil per batre Muller per sota les cames i fer un gol psi­cològic que poste­ri­or­ment faria el seu efecte.

El 3-2 ha dei­xat tocat al Palma i ha espe­ro­nat als colo­mencs, que n’han tin­gut prou amb 43 segons per empa­tar a la represa amb un xut ras de Car­dona, nova­ment a pas­sada de Nil.

Mal­grat tenir el par­tit on volia, l’Indus­trias ha pres massa ris­cos en la cons­trucció del joc, i la posició oberta i avançada del por­ter Borja Puerta ha dei­xat l’equip molt expo­sat davant una pèrdua a camp propi que Gor­di­llo no ha dei­xat pas­sar per cas­ti­gar als visi­tants (4-3, 26’). A punt ha estat Car­dona de posar les tau­les en l’última acció del matx, però Muller s’ha fet gran i ho ha evi­tat amb la seva cama esquerra.

La der­rota deixa el Santa Coloma a tres punts de la vui­tena posició, ocu­pada per l’Inter Movis­tar amb un par­tit menys, que per­met dis­pu­tar la fase final de la lliga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)