Tennis

El RCT Barcelona-1899 inicia el seu 125è aniversari amb una gala al Liceu

Una gala al Gran Tea­tre del Liceu que va aple­gar dilluns al ves­pre una ger­nació va donar el tret de sor­tida als actes del 125è ani­ver­sari del RCT Bar­ce­lona-1899. La Gala va ser conduïda per Ramon Gener i produïda per Pepi­tos Brot­hers. Va tenir cinc actes en un al·lego­ria als cinc sets del ten­nis i s’hi va fer una repas­sada als 125 anys d’història de l’enti­tat, fona­men­tal per expli­car el ten­nis a la ciu­tat i a Cata­lu­nya. S’hi va sim­bo­lit­zar la relació del ten­nis i del club amb l’art i la música. el club ha pro­gra­mat durant l’any tot un seguit d’actes en els que també s’hi inclou el Bar­ce­lona Open Banc Saba­dell que es dis­pu­tarà del 13 al 21 d’abril.

Hi van par­ti­ci­par la balla­rina Sol Picó, músics de la Fun­dació Pau Casals, el pia­nista Ignasi Cam­bra, un quar­tet del con­ser­va­tori del Liceu, el tenor Nacho Guzmán i el pia­nista Miguel Ángel Dio­nis, que van inter­pre­tar Nes­sun Dorma men­tre es veien imat­ges dels dife­rents cam­pi­ons del Godó, i juga­dors de l’escola del club amb una core­o­gra­fia d’Eva Martínez. A l’acte hi van assis­tir a més dels socis, la vice­pre­si­denta de la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya Laura Vilagrà, la tinent d’alcalde de l’Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona Maria Eugènia Gay, el con­se­ller d’esports David Escudé, la Junta Direc­tiva del Real Club de Ten­nis Bar­ce­lona-1899, el pre­si­dent de la RFET, el pre­si­dent de la Fede­ració Cata­lana de Ten­nis i direc­tius dels dife­rents clubs i enti­tats espor­ti­ves de la ciu­tat, patro­ci­na­dors i col·labo­ra­do­res del Club.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)