Tennis

El campió pateix i ha de remuntar, i el número 1 passa amb facilitat als vuitens de Wimbledon

Alcaraz guanya Tiafoe per 5-7, 6-2, 4-6, 7-6 (2) i 6-2, i Sinner venç Kecmanovic per 6-1, 6-4 i 6-2

El campió de Wim­ble­don, Car­los Alca­raz, ha patit, ha hagut de remun­tar i ha neces­si­tat cinc sets i 3h50 per clas­si­fi­car-se per els vui­tens de final. El número 1 mun­dial, Jan­nik Sin­ner, ho ha tin­gut més fàcil per superar la ter­cera eli­mi­natòria i ho ha fet en tres sets i 1h36.

El murcià, el ter­cer cap de sèrie, ha der­ro­tat el nord-ame­ricà Fran­ces Tia­foe (29) per 5-7, 6-2, 4-6, 7-6 (2) i 6-2. Car­los Alca­raz no ha mos­trat un joc con­sis­tent en l’inici del par­tit men­tre que Fran­ces Tia­foe ha bri­llat sobre la pista i ha fet una demos­tració dels seus millors cops. El nord-ame­ricà s’ha avançat amb un set a dos i en el quart ha llui­tat per donar la gran sor­presa i acon­se­guir la victòria. El murcià ha resis­tit i ha des­per­tat en el tie-braek per forçar el cinquè set. En la mànega defi­ni­tiva Car­los Alca­raz ha estat supe­rior i s’ha empor­tat la victòria.

L’italià no ha tin­gut cap pro­blema per superar el serbi Mio­mir Kec­ma­no­vic i s’ha impo­sat per 6-1, 6-4 i 6-2. Només ha donat al seu rival una opor­tu­ni­tat de tren­car el seu ser­vei i ha estat en l’últim joc del par­tit. Ha estat molt supe­rior en tot l’enfron­ta­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.