Tennis

Djokovic continua millorant i passa als vuitens de Wimbledon

Swiatek, la número 1 mundial, perd en la tercera eliminatòria

Novak Djoko­vic s’ha clas­si­fi­cat per als vui­tens de final de Wim­ble­don al der­ro­tar en tres hores i cinc minuts Ale­xei Popy­rin per 4-6, 6-3, 6-4 i 7-6 (3). El serbi, segon favo­rit, ha fet un pas més cap a la seva intenció de llui­tar pel títol i després de per­dre el pri­mer set con­tra el 47 del rànquing ATP, ha millo­rat el seu joc i poc a poc s’ha anat impo­sant a un rival que no s’ha ren­dit en cap moment, sobre­tot en el quart set, quan ha tor­nat a com­pli­cat el par­tit a Djoko­vic. Ale­xan­der Zve­rev, el quart cap de sèrie, ha pas­sat als vui­tens al superar sense pro­ble­mes per 6-4, 6-4 i 7-6 (15) el britànic Came­ron Nor­rie.

Der­rota de Swi­a­tek

La número 1 mun­dial, Iga Swi­a­tek, ha estat eli­mi­nada en la ter­cera ronda de Wim­ble­don al per­dre con­tra la kazakh Iulia Putint­seva per 3-6, 6-1 i 6-2. La polo­nesa ha estat superada per la juga­dora número 35 del rànquing WTA en un par­tit de gai­rebé dues hores (1h59) en el que no ha sabut res­pon­dre al bon joc de la seva rival. Iulia Putint­seva ha cedit el pri­mer set, però a par­tir del segon en que ha gua­nyat cinc jocs seguits, ha començat a mos­trat el seu gran nivell. Ha ani­ve­llat el par­tit i en la ter­cera màniga s’ha avançat amb un 4-0 que després ha sabut man­te­nir i s’ha clas­si­fi­cat per als vui­tens de final. La kazakh Elena Rybakina, la quarta favo­rita, ha der­ro­tat en menys d’una hora (57) la danesa Caro­line Woz­ni­acki per 6-0 i 6-1.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.