Natació

Núria Marquès es penja l’argent en els 200 estils

La nadadora catalana amplia el seu palmarès i aconsegueix pujar al podi per tercera vegada en aquests Jocs Paralímpics

La nada­dora de Cas­tellví de Rosa­nes, Núria Marquès, ha tan­cat la seva par­ti­ci­pació en els Jocs Paralímpics de París amb el llistó ben alt: ni més ni menys que tres meda­lles (dues de plata i una de bronze) en cinc pro­ves. El dar­rer premi ha sigut l’argent sege­llat aquesta tarda en els 200 metres estils de la moda­li­tat SM9, una segona posició que ha acon­se­guit amb un temps de 2:34.19. Marquès ha que­dat a un segon del títol, que ha sigut per a l’hon­ga­resa Zso­fia Konoly (2:33.31), men­tre que el podi l’ha com­ple­tat la ucraïnesa amb pas­sa­port espa­nyol Anas­ta­siya Dmy­triv (2:37.64).

Marquès, a qui van ampu­tar una cama per haver nas­cut amb una mal­for­mació al fèmur, ha arri­bat a la final en les cinc moda­li­tats en què ha par­ti­ci­pat, acon­se­guint meda­lla en els 100 metres esquena en cate­go­ria S9 i en el 4x100 de relleu mixt. A banda de les tres meda­lles que s’endurà de París, en té qua­tre més de par­ti­ci­pa­ci­ons en els Jocs Paralímpics de Rio de Janeiro i Tòquio. La cata­lana té també 16 meda­lles mun­di­als i 27 d’euro­pees.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)