Tennis

TENNIS.

Badosa debuta demà en l’obert d’Austràlia contra Xinyu Wang

Paula Badosa, onzena cap de sèrie, debutarà en la primera jornada de l’obert d’Austràlia contra la xinesa Xinyu Wang (37a de la WTA) demà no abans de les 7 del matí hora catalana. El sostre de la jugadora que entrena el maçanetenc Pol Toledo a Melbourne són els vuitens de final que va conquerir el 2022. La de Begur arriba curta de preparació amb només tres partits jugats –derrota a Brisbane i un triomf i una derrota a Adelaide–, però amb una gran il·lusió per recuperar el nivell del final del 2024.També entraran en acció en la primera jornada la bielorussa Aryna Sabalenka (1), campiona de les dues últimes, i l’alemany Alexander Zverev (2).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció