Ciclisme

La Volta ja té els seus 24 equips confirmats

L’organització convida el Caja Rural, el Kern Pharma, el Burgos i l’Euskaltel per quart any seguit

Caja Rural, Kern Pharma, Bur­gos i Euskal­tel son per quart any els equips con­vi­dats a la Volta, la 104 edició de la qual es durà a terme del 24 al 30 de març. Joel Nico­lau amb el pri­mer dels qua­tre i Àlex Jaime i Pau Miquel amb el segon van dis­pu­tar la cursa l’any pas­sat, en la qual Marc Soler (UAE) en seria el millor català per quart cop, segon seguit. Fa dos anys, el 2023, es va esta­blir un rècord de par­ti­ci­pació cata­lana a l’era moderna amb 10 cor­re­dors.

Els 18 equips de la màxima cate­go­ria, l’UCI World­Team, a més del Lotto i l’Israel, de la segona –la UCI Pro­Team– com­ple­ten la nòmina de for­ma­ci­ons. Hi haurà 168 cor­re­dors entre els quals Jonas Vin­ge­ga­ard (Visma), que s’estrena a la cursa un any després que fos Tadej Poga­car qui dis­putés la ter­cera prova per eta­pes més antiga del calen­dari, amb victòria a la gene­ral i tri­omf en qua­tre de les set eta­pes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.