Esquí

ESQUÍ

Shiffrin arriba a les 100 victòries en la copa del món.

La nord-americana Mikaela Shiffrin va arribat a les 100 victòries en la copa del món d’esquí alpí, una xifra històrica. La nord-americana ho va aconseguir en imposar-se diumenge en l’eslàlom de Sestriere (Itàlia). Mikaela Shiffrin suma 63 victòries en l’eslàlom, 22 en gegant, 4 en descens, 5 en supergegant, 1 en combinada i 5 en paral·lel. La nord-americana, de 29 anys, va debutar en la copa del món als 15 anys el 2011 i va sumar el seu primer triomf l’any 2013. Mikaela Shiffrin també té dos títols olímpics, vuit de mundials i setze de la copa del món.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció