Bon inici de l’etapa d’Andrea Fuentes com a seleccionadora estatal
Tres primers llocs i tres places de podi més en la copa del món de París
La selecció espanyola amb sis nedadors de Catalunya ha tingut una bona estrena en la copa del món de París, que ha sigut la primera cita internacional del la nova etapa de la seleccionadora estatal, la catalana Andrea Fuentes. L’equip espanyol ha aconseguit tres primeres posicions, un segon lloc i dues terceres places.
Iris Tío (CN Kallípolis) ha guanyat el solo tècnic, i juntament amb Txell Ferré (CN Sabadell), i Mireia Hernández (Coraplax Granollers) han ocupat el primer lloc en l’equip tècnic. Txell Ferré també ha aconseguit la primera plaça en el duo tècnic juntament amb Lilou Lluís (Sincro Retiro).
En el duo mixt tècnic hi ha hagut dos catalans en el podi, Jordí Cácerez (Coralplax Granollers) i la sevillana Aurora Lazaro han ocupat el segon lloc, mentre que Dennis González (CN Kallípolis) i la madrilenya Sara Saldaña han acabat tercers. Jordi Cácerez també ha ocupat el tercer lloc del podi en el solo tècnic masculí.