Tennis

L’australià Alex de Minaur jugarà el Barcelona Open Banc Sabadell

L’aus­tralià Alex de Minaur, desè ten­nista del rànquing mun­dial, dis­pu­tarà el Bar­ce­lona Open Banc Saba­dell–Tro­feu Conde de Godó 2025, de manera que es con­ver­tirà en el cinquè ’top-10’ que par­ti­ci­parà en aquest ATP 500 de terra, segons ha anun­ciat aquest dijous l’orga­nit­zació del tor­neig.

De Minaur, de 26 anys i gua­nya­dor de 9 títols ATP, es manté fidel a la seva cita amb el Godó, un tor­neig on enca­de­narà la seva cin­quena par­ti­ci­pació i que aquest any es dis­pu­tarà del 12 al 20 d’abril a les pis­tes del RCT Bar­ce­lona-1899.

L’aus­tralià s’uneix així a un gran car­tell de ten­nis­tes que ja han con­fir­mat la seva par­ti­ci­pació. Com el murcià Car­los Alca­raz, número 3 del rànquing mun­dial i bicampió de l’obert bar­ce­loní; el noruec Cas­per Ruud (5); el rus Andrei Rublev (8); el grec Ste­fa­nos Tsit­si­pas, novena raqueta mun­dial i tres vega­des fina­lista; i el danès Hol­guer Rune (13).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.