Atletisme

Yulimar Rojas renova amb el Barça fins al 2026

L’atleta veneçolana, que es va perdre els Jocs de París per un trencament al tendó d’Aquil·les, reapareix diumenge en el concurs de llargada del míting de Salamanca

La veneçolana Yulimar Rojas, recordista mundial de triple salt (15,74 m), ha renovat per la secció d’atletisme del Barça per dues temporades més, fins al desembre del 2026. Campiona olímpica a Tòquio 2020 i quatre vegades campió del món, Rojas es va perdre els Jocs de París per un trencament del tendó d’Aquil·les de la cama esquerre. Després d’un llarg període de baixa, l’atleta blaugrana tornarà diumenge a la competició en el míting de Salamanca, on té l’objectiu d’acreditar la mínima de participació pel mundial en pista coberta de Nanjing, però en aquest cas en el concurs de salt de llargada. La marca mínima és de 6,90 m, però pels seus punts en el rànquing un vol de 6,70 m podria ser suficient. Amb aquesta renovació, Yulimar completarà una dècada en les files del Barça, ja que va fitxar pel club català el novembre del 2016.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció