Futbol sala

El Barça venç l’Industrias (3-8) i jugarà la semifinal de copa contra el Peníscola

El Barça ha derrotat l’Industrias per 3-8 completant un gran partit en el derbi de quarts de la copa d’Espanya que es juga a Múrcia i jugarà demà dissabte (21.30 h) la segona semifinal contra el Peníscola, el líder de la primera divisió. El conjunt castellonenc s’ha desfet del Cartagena per 4-2 en la tanda de penals després d’un 2-2 en el temps reglamentari. L’altra semifinal la jugaran el Movistar Inter i el Palma (19.15 h).

Dyego ha amenaçat amb un xut al pal (2’) i Sergio González ha avançat el Barça (0-1 en el 4’). Antonio (0-2 en el 10’) ha acabat de reflectir el bon inici blaugrana. Catela ha arrodonit el bon primer temps del Barça amb el 0-3 en el darrer minut.

Tot jut arrencar el segon temps –només havien passat 33 segons–, Nil Closas ha donat esperances als de Santa Coloma, però Dyego, molt inspirat, ha fet l’1-4 i ha encarrilat una mica més l’accés a la semifinal. I més, quan en l’acció posterior, Eric Martel ha fet l’1-5. L’1-6 de Sergio González ha sentenciat malgrat que l’Industrias ha jugat sens porter els últims dotze minuts i ha fet dos gols més mitjançant Erick, en pròpia porta, i Povill (3-6). Erick i Adolfo, però, han arrodonit el triomf del Barça.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)