Hoquei sobre herba

L’Egara venç el Polo, el campió, i lluitarà pel títol de copa contra el Club de Campo

El egarencs han superat als barcelonins per un sol agol anotat a un minut del final

L’Egara s’ha classificat per la final de la copa masculina que s’està disputant a les seves instal·lacions i lluitarà pel títol contra el Club de Campo de Madrid. L’Egara ha superat en la primera semifinal al RC Polo de Barcelona, l’actual campió, per un mínim 1-0. El partit ha estat molt disputat i el gol no ha arribar fins a un minut del final. A falta d’un minut i mig per acabar els egarencs han disposat de quatre penals corner seguits i no n’han marcat cap, però uns segons després han fet el gol.

En la segona semifinal el Club de Campo ha derrotat per 5-1 el Tenis de Santander. La final entre l’Egara el conjunt madrileny es jugarà demà a partir de tres quarts de quatre de la tarda. El Polo i el Tenis disputaran el partit pel tercer i quart lloc (11.15 h).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)