Waterpolo

El bitllet per a Malta, molt a prop

Waterpolo. El Zodiac CN Atlètic Barceloneta segellarà avui l’accés a la final a quatre de la Champions si venç l’Oradea romanès a domicili (20 h per Teledeporte) i el Ferencváros hongarès, el líder, també guanya el Savona italià

El Zodiac CN Atlètic Bar­ce­lo­neta pot cer­ti­fi­car avui el bit­llet per a la final a qua­tre de la Cham­pi­ons, el pri­mer cap de set­mana de juny a Malta, si venç l’Ora­dea (20 h per Tele­de­porte), el cuer de la fase de quarts, i el Ferencváros també gua­nya el Rari Nan­tes Savona italià. La com­bi­nació, quan només que­darà una jor­nada per al desen­llaç d’aquesta lli­gueta, és per­fec­ta­ment fac­ti­ble. Els mari­ners ja van gole­jar en la pri­mera volta el con­junt romanès (17-4) i l’equip hon­garès va fer el mateix a domi­cili (9-17) con­tra els transal­pins. Ara per ara, el Ferencváros suma 10 punts, el Bar­ce­lo­neta 8, el Savona 6 i l’Ora­dea 0.

El Bar­ce­lo­neta, que en l’ultima jor­nada va posar fi a la imba­ti­bi­li­tat del Ferencváros en la tanda de penals (13-12), recu­pe­rarà el fil de la com­pe­tició euro­pea després que set dels seus inte­grants con­que­ris­sin l’or en la super­fi­nal de la copa del món a Pod­go­rica, amb la selecció espa­nyola coman­dada per David Martín. S’haurà de veure si el boia Roger Tahull, absent en les últi­mes jor­na­des i també de la con­vo­catòria de l’equip esta­tal, està en con­di­ci­ons de jugar, ate­ses les molèsties que arros­sega en una espat­lla.

Amb el Mar­se­lla i el Novi Beo­grad empa­tats a 9 punts, les dues pla­ces del grup A de la Cham­pi­ons també es poden defi­nir dime­cres en els par­tits con­tra l’Olym­piacòs i el Jadran Split, res­pec­ti­va­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.