Handbol

S’obre el ball de quarts de final

Handbol. El Magdeburg-Veszprém i el Nantes-Sporting enceten avui l’eliminatòria prèvia a la final a quatre de la Champions en espera del Pick Szeged-Barça i el Füchse Berlín-Aalborg de demà

El Barça afron­tarà demà (18.45 h) a la pista del Pick Sze­ged el pri­mer assalt dels quarts de final de la Cham­pi­ons, però el ball d’aquesta eli­mi­natòria s’obre avui amb dos duels molt interes­sants: el Mag­de­burg-Veszprém (18.45 h) i el Nan­tes-Spor­ting (20.45 h). El Veszprém, l’equip que millors números va acre­di­tar en la fase de grups (12-2), visita el Mag­de­burg, que tot i dibui­xar una tra­jectòria més irre­gu­lar sem­pre exhi­beix com­pe­ti­ti­vi­tat en els par­tits deci­sius. Més enllà del tàndem Xavi Pas­cual i Toni García a la ban­queta, en les files de l’equip hon­garès, l’etern aspi­rant a la Cham­pi­ons, hi ha fins a qua­tre juga­dors amb pas­sat blau­grana: Ludo­vic Fàbre­gas, que ja té el bit­llet de tor­nada al Palau a par­tir del curs vinent, Rodrigo Cor­ra­les, Luka Cin­dric i Aaron Pálmars­son. També tindrà molts al·lici­ents l’altre par­tit de la jor­nada entre el Nan­tes, invicte a casa, i l’Spor­ting, la gran reve­lació del curs i que ja ha fet història arri­bant per pri­mer cop fins als quarts. Entre tots dos equips hi haurà fins a cinc juga­dors cata­lans en pista: Valero Rivera i Nacho Biosca, en el Nan­tes, i Mama­dou Gas­sama, Natán Suárez i Jan Gurri, a l’Spor­ting.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)