Atletisme

Crespí i Alfonso també disputaran el mundial de relleus a la Xina

Ja tenien la plaça Jaël-Sakura Bestué, Bernat Erta i Berta Segura

Guillem Crespí i Adrià Alfonso també disputaran el mundial de relleus que es farà el 10 i 11 de maig a la localitat xinesa de Guangzhou, ja que la selecció espanyola també ha classificat el 4x100 m masculí i el 4x100 m mixt. Estava pendent del tancament del rànquing mundial abans de la competició i els dos equips han entrat finalemnt. En l’equip estatal ja estat seleccionats Jaël-Sakura Bestué, Bernat Erta i Berta Segura i ara seran cinc els catalans que viatjaran a la xina.

Guillem Crespí està en l’equip del 4x100 m mixt, mentre que Adrià Alfonso ha entrat en el 4x100 m masculí i el 4x100 m mixt. Jaël-Sakura Bestué estava en el 4x100 m femení i ara també en el 4x100 m mixt. Bernat Erta i Berta Segura mantenen els seus llocs en els 4x400 m mixt i el 4x100 m masculí i femení respectivament.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció